ÎNTREBĂRI FRECVENTE

FAQ

Această pagină oferă răspunsuri la câteva întrebări frecvente legate de aparatele Electrolux. Folosiți serviciile noastre de reparaţii dacă aveți o problemă cu aparatul dumneavoastră Electrolux. Îmbunătăţiţi performanţa aparatului dumneavoastră explorând gama de accesorii disponibilă în magazinele partener.

Mașini de spălat rufe

1. Pot instala mașina mea de spălat rufe folosind un racord la apă caldă?
Nu recomandăm instalarea folosind un racord la apă caldă. Din punct de vedere tehnic, supapele de alimentare de la mașinile noastre pot face față la apă cu temperatura de până la 65 de grade Celsius, însă programele de spălare nu folosesc apă caldă în mod constant. Apa caldă folosită în mod constant poate produce rezultate slabe la spălare. În plus, mașinile noastre cu încărcare frontală și verticală sunt concepute special pentru a fi instalate folosind un racord la apă rece.

2. De ce nu găsesc mașina mea de spălat rufe pe site?
Site-ul afișează doar linia de modele curente. Dacă nu găsiți modelul pe care îl deţineţi, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie specială - contactați dealerul dumneavoastră pentru mai multe informații.

3. Cât de veche este mașina mea de spălat rufe?
Puteți stabili vârsta mașinii dumneavoastră de spălat rufe dacă vă uitați la numărul de serie de pe plăcuța cu date tehnice. Primul număr indică anul, iar a doua și a treia cifră indică săptămâna de producție. De exemplu, 13500016: săptămâna 35 din 2001.

4. Am un cod de eroare la mașina mea de spălat rufe. Ce înseamnă?
Codurile de eroare au semnificații diferite în funcție de problema existentă. Folosiți Depanatorul nostru pentru a găsi codul indicat și pentru a afla cum se poate remedia problema.

5. Ce semnificație au simbolurile de pe mașina mea de spălat rufe?
Dacă nu sunteți sigur de semnificația simbolurilor de pe mașina dumneavoastră, puteți apela oricând la manualul cu instrucțiuni livrat împreună cu aceasta. Dacă nu aveți acces la manual, puteți descărca varianta digitală de aici.

6. De ce miroase urât în mașina mea de spălat rufe?
Acest lucru poate fi cauzat de mai mulţi factori. De exemplu: este un miros neplăcut sau aparatul miroase a ars? Încercați Depanatorul nostru pentru a afla mai multe despre cauzele posibile și modul în care puteți atenua o eventuală problemă potențială.

7. Mașina mea de spălat rufe nu funcționează. Cum contactez pe cineva pentru repararea acesteia?
Dacă nu ați putut rezolva problema dumneavoastră folosind Depanatorul nostru, vă sfătuim să contactați unul din centrele noastre de service autorizat

8. Unde pot găsi manualul pentru mașina mea de spălat rufe?
Având la îndemână modelul și numărul de produs, puteți descărca foarte simplu un manual nou de aici.


Uscătoare

1. De ce nu îmi găsesc uscătorul meu pe site?
Site-ul afișează doar linia de modele curente. Dacă nu găsiți modelul dumneavoastră, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie specială - contactați dealerul dumneavoastră pentru mai multe informații.

2. Cât de vechi este uscătorul meu?
Puteți stabili vârsta uscătorului dumneavoastră dacă vă uitați la numărul de serie de pe plăcuța cu date tehnice. Primul număr indică anul, iar a doua și a treia cifră indică săptămâna de producție. De exemplu, 13500016: săptămâna 35 din 2001.

3. Am un cod de eroare la uscătorul meu. Ce înseamnă?
Codurile de eroare au semnificații diferite în funcție de problema existentă. Folosiți Depanatorul nostru pentru a găsi codul indicat și pentru a afla cum se poate remedia problema.

4. Ce semnificație au simbolurile de pe uscătorul meu?
Dacă nu sunteți sigur de semnificația simbolurilor de pe aparatul dumneavoastră, puteți apela oricând la manualul cu instrucțiuni livrat împreună cu acesta. Dacă nu aveți acces la manual, puteți descărca varianta digitală de aici.

5. Uscătorul meu nu funcționează. Cum contactez pe cineva pentru repararea acestuia?
Dacă nu ați putut rezolva problema apărută folosind Depanatorul nostru, vă sfătuim să contactați unul din centrele noastre de service autorizat

6. Unde pot găsi manualul pentru uscătorul meu?
Având la îndemână modelul și numărul de produs, puteți descărca foarte simplu un manual nou de aici.


Cuptoare

1. Cum îmi curăț cuptorul?
Aluminiul poate fi curățat cu o soluție cu apă și săpun obișnuit. Puteți curăța oțelul inoxidabil cu agentul nostru special de curățare, disponibil în magazinele partenere.

2. De ce nu îmi găsesc cuptorul pe site?
Site-ul afișează doar linia de modele curente. Dacă nu găsiți modelul dumneavoastră, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie specială - contactați dealerul dumneavoastră pentru mai multe informații.

3. Cât de vechi este cuptorul meu?
Puteți stabili vârsta cuptorului dumneavoastră dacă vă uitați la numărul de serie de pe plăcuța cu date tehnice. Primul număr indică anul, iar a doua și a treia cifră indică săptămâna de producție. De exemplu, 13500016: săptămâna 35 din 2001.

4. Am un cod de eroare la cuptorul meu. Ce înseamnă?
Codurile de eroare au semnificații diferite în funcție de problema existentă. Folosiți Depanatorul nostru pentru a găsi codul indicat și pentru a afla cum se poate remedia problema.

5. Ce semnificație au simbolurile de pe cuptorul meu?
Dacă nu sunteți sigur de semnificația simbolurilor de pe cuptorul dumneavoastră, puteți apela oricând la manualul cu instrucțiuni livrat împreună cu acesta. Dacă nu aveți acces la manual, puteți descărca varianta digitală de aici.

6. Cuptorul meu nu funcționează. Cum contactez pe cineva pentru repararea acestuia?
Dacă nu ați putut rezolva problema folosind Depanatorul nostru, vă sfătuim să contactați unul din centrele noastre de service autorizat

7. Unde pot găsi manualul pentru cuptorul meu?
Având la îndemână modelul și numărul de produs, puteți descărca foarte simplu un manual nou de aici.


Plite

1. Cum conectez plita mea electrică, ceramică sau cu inducție la rețeaua electrică?
Conexiunea plitei trebuie realizată cu 2 x 230 V (două faze) de către un electrician calificat.

2. Unde se află racordul pentru furtunul de gaz de la plita mea?
Racordul pentru furtunul de gaz se află în spatele plitei, pe partea dreaptă.

3. Cum îmi curăț plita?
Vă recomandăm să folosiți produsele noastre de curățare pentru suprafețe ceramice, disponibile în magazinele partenere. Kitul de întreținere este perfect pentru a menține plita dumneavoastră ca nouă cât mai mult timp.

4. De ce nu îmi găsesc plita pe site?
Site-ul afișează doar linia de modele curente. Dacă nu vă găsiți modelul, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie specială - contactați dealerul dumneavoastră pentru mai multe informații.

5. Cât de veche este plita mea?
Puteți stabili vârsta plitei dumneavoastră dacă vă uitați la numărul de serie de pe plăcuța cu date tehnice. Primul număr indică anul, iar a doua și a treia cifră indică săptămâna de producție. De exemplu, 13500016: săptămâna 35 din 2001.

6. Am un cod de eroare la plita mea. Ce înseamnă?
Codurile de eroare au semnificații diferite în funcție de problema apărută. Folosiți Depanatorul nostru pentru a găsi un anume cod de eroare și pentru a afla cum se poate remedia problema.

7. Ce semnificație au simbolurile de pe plita mea?
Dacă nu sunteți sigur de semnificația simbolurilor de pe plita dumneavoastră, puteți apela întotdeauna la manualul cu instrucțiuni livrat împreună aceasta. Dacă nu aveți acces la manual, puteți descărca varianta digitală de aici.

8. Plita mea nu funcționează. Cum contactez pe cineva pentru repararea acesteia?
Dacă nu ați putut rezolva problema apărută folosind Depanatorul nostru, vă sfătuim să contactați unul din centrele noastre de service autorizat

9. Unde pot găsi manualul pentru plita mea?
Având la îndemână modelul și numărul de produs, puteți descărca foarte simplu un manual nou de aici.


Frigidere și congelatoare

1.Frigiderul/congelatorul meu miroase urât, cum pot îndepărta mirosul?
Electrolux produce absorbante de mirosuri special concepute pentru frigiderul/congelatorul dumneavoastră. Intrați în magazinele noastre partenere pentru mai multe informații despre acestea.

2. De ce nu îmi găsesc frigiderul/congelatorul pe site?
Site-ul afișează doar linia de modele curente. Dacă nu vă găsiți modelul, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie specială - contactați dealerul dumneavoastră pentru mai multe informații.

3. Cât de vechi este frigiderul / congelatorul meu?
Puteți stabili vârsta frigiderului/congelatorului dumneavoastră dacă vă uitați la numărul de serie de pe plăcuța cu date tehnice. Primul număr indică anul, iar a doua și a treia cifră indică săptămâna de producție. De exemplu, 13500016: săptămâna 35 din 2001.

4. Am un cod de eroare la frigiderul/congelatorul meu. Ce înseamnă?
Codurile de eroare au semnificații diferite în funcție de problema apărută. Folosiți Depanatorul nostru pentru a găsi codul indicat și pentru a afla cum se poate remedia problema.

5. Ce semnificație au simbolurile de pe frigiderul/congelatorul meu?
Dacă nu sunteți sigur de semnificația simbolurilor de pe frigiderul/congelatorul dumneavoastră, puteți apela întotdeauna la manualul cu instrucțiuni livrat împreună cu acesta. Dacă nu aveți acces la manual, puteți descărca varianta digitală de aici.

6. Frigiderul/congelatorul meu nu funcționează. Cum contactez pe cineva pentru repararea acestuia?
Dacă nu ați putut rezolva problema apărută folosind Depanatorul nostru, vă sfătuim să contactați unul din centrele noastre de service autorizat

7. Unde pot găsi manualul pentru frigiderul / congelatorul meu?
Având la îndemână modelul și numărul de produs, puteți descărca foarte simplu un manual nou de aici.


Hote

1. Cum curăț filtrele de la hota mea?
Filtrele se pot spăla la mașina de spălat vase sau manual - clătiți-le bine și uscați-le înainte de a le pune la loc în hotă. Rețineți că filtrele se pot albi dacă le spălați în mașina de spălat vase.

2. De ce nu îmi găsesc hota pe site?
Site-ul afișează doar linia de modele curente. Dacă nu găsiți modelul dumneavoastră, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie specială - contactați dealerul dumneavoastră pentru mai multe informații.

3. Cât de veche este hota mea?
Puteți stabili vârsta hotei dumneavoastră dacă vă uitați la numărul de serie de pe plăcuța cu date tehnice. Primul număr indică anul, iar a doua și a treia cifră indică săptămâna de producție. De exemplu, 13500016: săptămâna 35 din 2001.

4. Hota mea nu funcționează. Cum contactez pe cineva pentru repararea acesteia?
Dacă nu ați putut rezolva problema dumneavoastră folosind Depanatorul nostru, vă sfătuim să contactați unul din centrele noastre de service autorizat

5. Unde pot găsi manualul pentru hota mea?
Având la îndemână modelul și numărul de produs, puteți descărca foarte simplu un manual nou de aici.


Aspiratoare

1. De ce nu îmi găsesc aspiratorul pe site?
Site-ul afișează doar linia de modele curente. Dacă nu vă găsiți modelul, acesta poate fi mai vechi sau dintr-o linie specială - contactați dealerul dumneavoastră pentru mai multe informații.

2. Cât de vechi este aspiratorul meu?
Puteți stabili vârsta aspiratorului dumneavoastră dacă vă uitați la numărul de serie de pe plăcuța cu date tehnice. Primul număr indică anul, iar a doua și a treia cifră indică săptămâna de producție. De exemplu, 13500016: săptămâna 35 din 2001.

3. Aspiratorul meu nu funcționează. Cum contactez pe cineva pentru repararea acestuia?
Dacă nu ați putut rezolva problema dumneavoastră folosind Depanatorul nostru, vă sfătuim să contactați unul din centrele noastre de service autorizat

4. Unde pot găsi manualul pentru aspiratorul meu?
Având la îndemână modelul și numărul de produs, puteți descărca foarte simplu un manual nou de aici.