Erori la instalaţia plitei pe gaz

Ultima actualizare 09.12.2019 13:35

Problemă:

  • Nu se produce scânteie pentru aprinderea plitei pe gaz
  • Plita arde/declanşează siguranţa

Se aplică la:

  • plitele pe gaz integrate
  • aragazurile independente cu plită pe gaz

Rezolvare:

În cazul unei instalări noi, problemele mai sus menţionate indică, de obicei, că aparatul nu a fost corect instalat.

Notă: O nouă instalare implică una dintre următoarele:

  • Un aparat nou este conectat pentru prima dată la sursa de alimentare electrică.
  • Aparatul este conectat la o priză diferită.

1. Verificaţi dacă priza este sub tensiune.

Verificaţi dacă priza este sub tensiune prin conectarea unui alt aparat şi constatarea dacă funcţionează cum este de aşteptat.

Dacă priza nu funcţionează adresaţi-vă unui electrician autorizat pentru a rezolva problema 

2. Verificaţi siguranţa pentru a identifica eventualele erori.

Verificați dacă siguranța este cauza defecțiunii. Dacă siguranţele se declanşează în mod repetat adresaţi-vă unui electrician calificat

3. Contactaţi electricianul calificat care a instalat aparatul.

4. Contactați un centru de service autorizat.

Dacă recomandările de mai sus nu rezolvă problema recomandăm să solicitaţi intervenţia unui tehnician de service.

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateţi produsul din priză şi nu-l cuplaţi până când nu sunteţi sigur că este în regulă s-o faceţi.


Solicita asistenta service
Solicita asistenta service

Ai o problema cu aparatul tau electrocasnic pe care nu o poti rezolva singur(a)? Contacteaza Call Center-ul Electrolux si solicita o interventie service.