Hotă deteriorată / îndoită / zgâriată

Ultima actualizare 07.12.2019 19:03

Dacă hota are componente deteriorate sau libere, consultați sugestiile de mai jos pentru instrucțiuni pas cu pas.

Descoperirea daunelor la dezambalarea aparatului:

  • Vă rugăm să contactați imediat dealerul pentru a le anunța că aparatul a fost deteriorat în timpul livrării.
  • Pe factură sau pe bonul de livrare veți găsi numărul de telefon al dealerului.

Avertisment: nu încercați să conectați sau să folosiți aparatul.

Descoperirea daunelor după instalarea / folosirea aparatului pentru prima dată:

  • De asemenea, trebuie să contactați dealerul dvs. în acest caz pentru a anunța despre avarii.

Solicitarea unui serviciu:

  • Dacă doriți să înlocuiți singur componenta, vizitați Webshop-ul nostru.
  • Dacă este posibil, menționați componenta în cauză atunci când solicitați un serviciu de către un centru de service autorizat.

Solicita asistenta service
Solicita asistenta service

Ai o problema cu aparatul tau electrocasnic pe care nu o poti rezolva singur(a)? Contacteaza Call Center-ul Electrolux si solicita o interventie service.