Funcţia SenseBoil nu funcţionează la plita mea cu inducţie

Ultima actualizare 09.12.2019 13:59

Problemă: 

  • Funcţia SenseBoil® nu funcţionează 
  • Nu pot activa funcţia SenseBoil® 
  • Cum se utilizează funcţia SenseBoil®?  

Se aplică la: 

  • Plite cu inducţie cu funcţia SenseBoil®  

Rezolvare: 

1. Selectaţi o zonă de gătit în 5 secunde de la activarea funcţiei SenseBoil®. 

Consultaţi descrierea completă disponibilă în manualul de utilizare furnizat împreună cu aparatul.

Puteţi descărca manualul de utilizare de aici.  

2. Terminaţi activităţile culinare precedente şi alegeţi o zonă de gătit liberă fără căldură reziduală. 

Dacă toate zonele de gătit sunt, deja, folosite sau există ceva căldură reziduală în toate, plita emite un semnal sonor, indicatoarele SenseBoil® se aprind intermitent, iar funcţia nu se activează.  

3. Verificaţi dacă aţi folosit cantitatea potrivită de apă şi/sau cartofi, precum şi tipul adecvat de cartofi pentru ca funcţia să poată fi activată.  

  • Greutatea totală a apei plus cartofii nu trebuie să depăşească 5 Kg.  
  • Folosiţi numai apă rece de la robinet şi cartofi întregi, necurăţaţi, de dimensiune medie.  
  • Consultaţi descrierea completă disponibilă în manualul de utilizare sau din ghidul rapid furnizat împreună cu aparatul. 

4. Verificaţi şi schimbaţi setările limitei de putere ale plitei.  

Consultaţi descrierea completă disponibilă în manualul de utilizare furnizat împreună cu aparatul. 

ATENŢIE: Este necesar ca puterea selectată să se potrivească cu siguranţa fuzibilă a circuitului din casă.  

5. Verificaţi dacă vasul ales este compatibil cu SenseBoil® prin monitorizarea primei sesiuni de gătit.  

  • Funcţia este optimă pentru fierberea apei şi pregătirea cartofilor. Consultaţi descrierea completă disponibilă în manualul de utilizare furnizat împreună cu aparatul. 
  • Funcţia nu este adecvată pentru fontă şi vase de bucătărie antiaderente, de ex. cu strat ceramic. 
  • Pentru a obţine cele mai bune rezultate la fierberea cartofilor se recomandă vasele din oţel emailat. 
  • Vase diferite pot oferi rezultate diferite. Verificaţi diferite tipuri sau dimensiuni de vase pe zona selectată sau verificaţi vasul pe o altă zonă. 

6. Verificați dacă suprafaţa plitei s-a uscat. Folosiţi doar vase cu partea inferioară uscată şi curată.  

7. Evitaţi producerea de vibraţii externe (de ex. prin utilizarea unui blender sau punerea unui telefon mobil adiacent aparatului) când funcţia este activă.  

8. Contactați un centru de service autorizat.  

Dacă sfaturile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați o vizită a unui tehnician de service.

Solicita asistenta service
Solicita asistenta service

Ai o problema cu aparatul tau electrocasnic pe care nu o poti rezolva singur(a)? Contacteaza Call Center-ul Electrolux si solicita o interventie service.