Asistenţă pentru Magazin online Electrolux

Articole recomandate pentru Magazin online Electrolux
- Unde găsesc accesorii și piese de schimb?
- Produsul achiziţionat are garanţie extinsă? Cum și când primesc garanţia extinsă?
- Cum returnez un produs?
- Ce presupune serviciul de Instalare?
- Ce metode de plată pot folosi?
- Când îmi va fi debitat cardul de debit/credit?
- Cum va fi livrată comanda?
- Cât costă instalarea?
- Pot factura comanda pe persoană juridică?
- Cum pot face o reclamaţie?
Caută articole de interes pentru problema ta
Sugestii de căutare
Livrare & retur
Aștepţi o livrare? Vrei să returnezi un produs? Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de livrarea comenzilor.
Asistenţă clienţi
Ai întrebări sau vrei să faci o reclamaţie? Personalul dedicat pentru asistenţă îţi stă la dispoziţie.
Instalare & servicii
Ai nevoie de ajutor cu instalarea produsului pe care vrei să-l achiziţionezi? Află aici mai multe informaţii despre instalare.
Comenzi
Nu ai primit e-mailul de înregistrare comandă sau vrei să afli informaţii actualizate despre livrarea comenzii tale?
Plată & facturare
Ai o întrebare legată de procesarea plăţii sau de emiterea facturii? Aici găsești răspunsuri la întrebări frecvente de acest gen.
Sustenabilitate
Vrei să știi mai multe despre angajamentele Electrolux legate de sustenabilitate? Citește aici despre demersurile și planurile