Asistenţă pentru Comenzi
Nu ai primit e-mailul de înregistrare comandă sau vrei să afli informaţii actualizate despre livrarea comenzii tale?
- Am descoperit că mi-am comandat produsul în culoarea greșită, cum îl pot schimba?
- Am primit produsul greșit. Ce trebuie să fac?
- Articolul comandat a sosit deteriorat. Ce pot să fac?
- Cât timp durează până voi primi noul produs în cazul în care am primit un articol deteriorat sau greșit?
- Cum plasez o comandă?
- Cum pot să aflu dacă comanda mea a fost introdusă corect?
- M-am răzgândit în legătură cu un produs pe care l-am primit. Pot să-l returnez? Cum îmi pot exercita dreptul de retragere?
- Nu am primit e-mailul de confirmare a comenzii, ce pot face?
- Pot să anulez o comandă deja plasată?
- Pot să modific o comandă deja plasată?
- Produsul livrat este incomplet, lipsesc unele accesorii. Ce trebuie să fac?
- Unde pot afla informaţii despre starea comenzii mele?
- Vreau să returnez produsul, dar nu-mi găsesc factura, ce pot face?
Livrare & retur
Aștepţi o livrare? Vrei să returnezi un produs? Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de livrarea comenzilor.
Asistenţă clienţi
Ai întrebări sau vrei să faci o reclamaţie? Personalul dedicat pentru asistenţă îţi stă la dispoziţie.
Instalare & servicii
Ai nevoie de ajutor cu instalarea produsului pe care vrei să-l achiziţionezi? Află aici mai multe informaţii despre instalare.
Plată & facturare
Ai o întrebare legată de procesarea plăţii sau de emiterea facturii? Aici găsești răspunsuri la întrebări frecvente de acest gen.
Eliminare/Reciclare
Știai că preluăm aparatul vechi electrocasnic? Află aici tot ce trebuie să știi legat de serviciul de reciclare aparate vechi.
Sustenabilitate
Vrei să știi mai multe despre angajamentele Electrolux legate de sustenabilitate? Citește aici despre demersurile și planurile