Asistenţă pentru Instalare & servicii
Ai nevoie de ajutor cu instalarea produsului pe care vrei să-l achiziţionezi? Află aici mai multe informaţii despre instalare.
- Cât costă instalarea?
- Ce nu este inclus în serviciul de instalare?
- Ce presupune serviciul de Instalare?
- Ce trebuie să fac înainte de sosirea echipei care va instala aparatul nou achiziţionat?
- Consider că aparatul meu nu a fost instalat corect. Ce pot face în acest caz?
- Pot achiziţiona separat serviciul de Instalare fără să cumpăr un produs din magazinul online Electrolux?
- Pot solicita serviciul de Instalare după finalizarea comenzii?
- Produsul achiziţionat are garanţie extinsă? Cum și când primesc garanţia extinsă?
Livrare & retur
Aștepţi o livrare? Vrei să returnezi un produs? Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de livrarea comenzilor.
Asistenţă clienţi
Ai întrebări sau vrei să faci o reclamaţie? Personalul dedicat pentru asistenţă îţi stă la dispoziţie.
Comenzi
Nu ai primit e-mailul de înregistrare comandă sau vrei să afli informaţii actualizate despre livrarea comenzii tale?
Plată & facturare
Ai o întrebare legată de procesarea plăţii sau de emiterea facturii? Aici găsești răspunsuri la întrebări frecvente de acest gen.
Sustenabilitate
Vrei să știi mai multe despre angajamentele Electrolux legate de sustenabilitate? Citește aici despre demersurile și planurile