Asistenţă pentru Instalare & servicii
Ai nevoie de ajutor cu instalarea produsului pe care vrei să-l achiziţionezi? Află aici mai multe informaţii despre instalare.
- Cât costă instalarea?
- Ce nu este inclus în serviciul de instalare?
- Ce presupune serviciul de Instalare?
- Ce trebuie să fac înainte de sosirea echipei care va instala aparatul nou achiziţionat?
- Consider că aparatul meu nu a fost instalat corect. Ce pot face în acest caz?
- Pot achiziţiona separat serviciul de Instalare fără să cumpăr un produs din magazinul online Electrolux?
- Pot solicita serviciul de Instalare după finalizarea comenzii?
- Produsul achiziţionat are garanţie extinsă? Cum și când primesc garanţia extinsă?
Livrare & retur
Aștepţi o livrare? Vrei să returnezi un produs? Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de livrarea comenzilor.
Asistenţă clienţi
Ai întrebări sau vrei să faci o reclamaţie? Personalul dedicat pentru asistenţă îţi stă la dispoziţie.
Comenzi
Nu ai primit e-mailul de înregistrare comandă sau vrei să afli informaţii actualizate despre livrarea comenzii tale?
Plată & facturare
Ai o întrebare legată de procesarea plăţii sau de emiterea facturii? Aici găsești răspunsuri la întrebări frecvente de acest gen.