Asistenţă pentru Livrare & retur
Aștepţi o livrare? Vrei să returnezi un produs? Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de livrarea comenzilor.
- Aţi primit produsul returnat, cum îmi pot recupera suma?
- Cât costă livrarea?
- Cât durează livrarea?
- Ce opţiuni de livrare oferiţi?
- Ce trebuie să fac în cazul în care produsul este livrat cu accesorii sau documentaţie lipsă?
- Comanda nu a fost încă livrată, deși termenul programat a expirat
- Cum pot modifica adresa de livrare după finalizarea comenzii?
- Cum returnez un produs?
- Cum va fi livrată comanda?
- Îmi pot ridica comanda personal?
- Livraţi în toată ţara?
- Livraţi și internaţional?
- Livraţi și în weekend?
- Pot programa livrarea?
- Unde pot găsi numărul de urmărire comandă pentru a monitoriza livrarea?
Asistenţă clienţi
Ai întrebări sau vrei să faci o reclamaţie? Personalul dedicat pentru asistenţă îţi stă la dispoziţie.
Instalare & servicii
Ai nevoie de ajutor cu instalarea produsului pe care vrei să-l achiziţionezi? Află aici mai multe informaţii despre instalare.
Comenzi
Nu ai primit e-mailul de înregistrare comandă sau vrei să afli informaţii actualizate despre livrarea comenzii tale?
Plată & facturare
Ai o întrebare legată de procesarea plăţii sau de emiterea facturii? Aici găsești răspunsuri la întrebări frecvente de acest gen.
Eliminare/Reciclare
Știai că preluăm aparatul vechi electrocasnic? Află aici tot ce trebuie să știi legat de serviciul de reciclare aparate vechi.
Sustenabilitate
Vrei să știi mai multe despre angajamentele Electrolux legate de sustenabilitate? Citește aici despre demersurile și planurile