Asistenţă pentru Plată & facturare
Ai o întrebare legată de procesarea plăţii sau de emiterea facturii? Aici găsești răspunsuri la întrebări frecvente de acest gen.
- Când îmi va fi debitat cardul de debit/credit?
- Cât timp durează rambursarea cardului de credit?
- Ce metode de plată pot folosi?
- Cum pot modifica datele de facturare?
- Cum pot obţine o copie a facturii?
- Nu pot finaliza comanda, ce pot face?
- Plăţile mele sunt sigure?
- Pot factura comanda pe persoană juridică?
- Vreau să aflu mai multe despre un produs pentru a-l comanda, cum pot face acest lucru?
Livrare & retur
Aștepţi o livrare? Vrei să returnezi un produs? Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de livrarea comenzilor.
Asistenţă clienţi
Ai întrebări sau vrei să faci o reclamaţie? Personalul dedicat pentru asistenţă îţi stă la dispoziţie.
Instalare & servicii
Ai nevoie de ajutor cu instalarea produsului pe care vrei să-l achiziţionezi? Află aici mai multe informaţii despre instalare.
Comenzi
Nu ai primit e-mailul de înregistrare comandă sau vrei să afli informaţii actualizate despre livrarea comenzii tale?
Eliminare/Reciclare
Știai că preluăm aparatul vechi electrocasnic? Află aici tot ce trebuie să știi legat de serviciul de reciclare aparate vechi.
Sustenabilitate
Vrei să știi mai multe despre angajamentele Electrolux legate de sustenabilitate? Citește aici despre demersurile și planurile