Ce informaţii sunt necesare înainte de a contacta un centru de service autorizat? Unde este situată plăcuţa cu date tehnice?

Ultima actualizare 16.12.2022 10:16

Problemă

  • Ce informaţii sunt necesare înainte de a contacta un centru de service autorizat? 
  • Unde este situată plăcuţa cu date tehnice? 
  • Ce informaţii conţine plăcuţa cu date tehnice?

Produs

  • aparatele naţionale fabricate de Electrolux Group

Soluţie

1. Vă rugăm să aveţi la îndemână următoarele materiale atunci când ne contactaţi.

Aceste informaţii se găsesc pe plăcuţa cu datele producătorului:

Plăcuţa cu date tehnice conţine numărul modelului, numărul produsului /PNC, ELC şi seria. 

1. Numărul modelului

2. Codul numărului de produs (PNC)

3. Codul ML

4. Număr de serie


2. Locațiile plăcuțelor cu date sunt după cum urmează:

Microunde:

Pe spatele aparatului


Hotă de bucătărie: 

lângă motor, în spatele filtrului 


Cuptor / Aragaz :

În jurul cavității ușii

Maşină de spălat (încărcare frontală):

În spatele ușii aparatului sau în spatele ușii filtrului

Maşină de spălat (încărcare superioară):

În spatele ușii aparatului sau în spatele ușii filtrului

Uscător de rufe:

În spatele ușii aparatului

Aspirator:

sub aparat


Maşină de spălat vase: 

pe colţul uşii aparatului 

Plita:

sub aparat

(Pentru plitele cu inducție și ceramică, de asemenea, în manualul de utilizare)

Congelator/frigider/combină frigorifică: 

În interior, pe laterală


Congelator tip ladă: 

sub uşa aparatului

Descarcă manualul
Descarcă manualul

Nu mai găsești manualul venit cu produsul tău? Descarcă versiunea digitală.

Solicită asistenţă service
Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul Electrolux și solicită o intervenţie service.