Informaţii privind accesibilitatea
Electrolux se angajează să asigure accesibilitatea site-urilor sale web și a aplicaţiilor mobile, în conformitate cu Actul European privind Accesibilitatea, așa cum este implementat în legislaţia naţională și prevăzut în standardul european EN 301 549 și în ghidul internaţional WCAG 2.2 Nivel AA.
În acest document oferim și informaţii despre cum pot fi raportate problemele către noi, pentru a le putea rezolva, precum și despre cum poate fi contactată echipa noastră de asistenţă pentru consumatori în legătură cu funcţiile de accesibilitate, de exemplu pentru a primi ajutor la achiziţionarea unui produs sau la programarea unui serviciu.
Aceste informaţii privind accesibilitatea se aplică serviciilor de comerţ electronic destinate consumatorilor, furnizate la distanţă prin intermediul site-urilor web și al aplicaţiilor mobile, prin mijloace electronice – de exemplu, cumpărături prin intermediul site-urilor noastre sau al aplicaţiilor noastre.
Informaţii tehnice despre accesibilitatea site-urilor web și a aplicaţiilor mobile
Asigurăm compatibilitatea cu cele mai recente versiuni ale tuturor browserelor majore (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari și toate celelalte browsere bazate pe Chromium) și ne adaptăm la dimensiunea ecranului (desktop, mobil și tablete).
Am efectuat teste interne cu cititoare de ecran, precum și cu navigare prin tastatură și control vocal. Asigurăm compatibilitatea cu cele mai recente versiuni ale platformelor Android și iOS și am realizat și testări cu utilizatori.
Cum să raportezi o problemă
Soluţiile tehnice de accesibilitate pot varia, iar compania Electrolux este interesată să afle de la consumatori cum putem îmbunătăţi experienţa noastră de comerţ electronic și aplicaţii.
Vă rugăm să ne anunţaţi dacă întâmpinaţi orice fel de bariere de accesibilitate în timpul navigării în oricare dintre experienţele, sistemele sau serviciile noastre digitale, relevante în conformitate cu cerinţele de accesibilitate, trimiţând un e-mail la accessibility@electrolux.com (aceasta este o adresă de e-mail fără răspuns; pentru întrebări, vă rugăm să contactaţi Call Center).
Ne-ar ajuta dacă aţi putea furniza următoarele informaţii:
• O descriere a acţiunii pe care intenţionaţi să o efectuaţi și a problemei întâmpinate
• Browserul sau aplicaţia mobilă utilizată și ţara în care vă aflaţi
• Un link sau o captură de ecran a paginii unde a apărut problema
Pentru a contacta serviciul de asistenţă pentru consumatori, suntem disponibili prin funcţia de chat și linia telefonică de asistenţă de pe site-urile și aplicaţiile noastre.
Stare de conformitate
Testăm și monitorizăm continuu serviciile relevante oferite prin intermediul site-urilor noastre web și al aplicaţiilor mobile, inclusiv cu implicarea consultanţilor externi specializaţi în accesibilitate, acolo unde este cazul, folosind atât testare manuală, cât și automată.
Site-ul afișează conţinut destinat consumatorilor, dar și altor părţi interesate, cum ar fi tehnicienii profesioniști. Conţinutul de comerţ electronic care nu este destinat consumatorilor nu intră în sfera cerinţelor de accesibilitate.
Data informaţiilor privind accesibilitatea: 18 iunie 2024.