Cumpără un aspirator vertical sau de mână Electrolux și pune-l la treabă!

Dacă nu ești mulţumit, primești banii înapoi.

Cumpără în perioada 23 septembrie 2022 - 31 decembrie 2022 un aspirator din campanie, pune-l la treabă timp de 60 de zile și dacă nu ești mulţumit(ă), îţi dăm banii înapoi.

Află mai jos ce condiţii trebuie să îndeplinești și care este mecanismul campaniei.

  • Perioada campaniei

    23 septembrie 2022 - 31 decembrie 2022

    Orice achiziţie efectuată înainte de 23 septembrie 2022 sau după 31 decembrie 2022 nu va fi luată în considerare. 

  • Condiţii de participare

    Pentru a putea beneficia de posibilitatea returnării produsului în termen de 60 de zile de la data achiziţiei, produsul trebuie păstrat în stare perfectă de funcţionare, fără urme de deteriorare, însoţit de toate accesoriile lui, în cutia lui originală. De asemenea, trebuie să păstrezi bonul fiscal/factura fiscală în original.

  • Produse participante

    Verifică ce aspiratoare fac parte din această campanie.

Mecanismul campaniei

  • Apelează Call Center-ul

    Dacă nu ești mulţumit de aspiratorul achiziţionat, sună Call Center-ul Electrolux la 021 9913, de luni până vineri, între orele 08:00 - 20:00, și comunică-le opţiunea de a returna produsul.

  • Trimite un e-mail

    Trimite un e-mail la contact@electrolux.ro cu următoarele informaţii: numele, prenumele, adresa e-mail, adresa poștală completă, numărul de telefon, codul aspiratorului, data achiziţiei, contul IBAN cu numele băncii și motivul returnării produsului. 

    Important! Nu uita să atașezi un scan sau o fotografie a bonului fiscal/facturii fiscale.

  • Cererea e verificată

    Call Center-ul Electrolux va valida sau invalida solicitarea de retur, în funcţie de datele furnizate în e-mail. În cazul invalidări cererii de returnare, Call Center-ul Electrolux îţi va transmite pe e-mail motivul invalidării.

  • Programează o întâlnire cu reprezentantul ESSA

    Dacă cererea de retur este validată, în termen de 2 zile lucrătoare vei fi contactat de un reprezentant al agenţiei ESSA pentru a stabili ziua, ora și locul de întâlnire pentru predarea produsului însoţit de bonul fiscal/factura fiscală în original.

  • Starea produsului este verificată

    La întâlnire, reprezentantul agenţiei ESSA va verifica starea produsului și va accepta returul doar dacă acesta nu prezintă defecte sau urme de utilizare necorespunzătoare, conform regulamentului. La predarea produsului, va fi întocmit un proces verbal de predare-primire în 2 exemplare. 

  • Banii sunt returnaţi

    În termen de 20 de zile lucrătoare de la data procesului de predare-primire va fi virată contravaloarea produsului înscrisă în bonul fiscal/factura fiscală, în contul bancar furnizat.

Foarte important!

Restituirea contravalorii produsului achiziţionat nu constituie o remediere a conformităţii produselor, nu constituie și nu echivalează cu obligaţia Vânzătorului de asigurare a garanţiei legale de conformitate a produsului, nu limitează drepturile de care consumatorul beneficiază în mod legal din partea Vânzătorului produsului, în temeiul dispoziţiilor legale de protecţie a consumatorului, și nici nu echivalează cu îndeplinirea unei alte obligaţii legale de protecţie a consumatorului, nu constituie o garanţie comercială - aceasta reprezintă un beneficiu de răzgândire cu privire la achiziţionarea produselor participante la campanie.

Află mai mult