.

60 de zile banii inapoi

Cumpara in perioada 1 martie - 31 august 2020 un aspirator din campanie, iar daca in 60 de zile nu esti multumit de el, il luam inapoi si iti returnam banii.

Afla mai jos ce conditii trebuie sa indeplinesti si care este mecanismul campaniei.

Detalii campanie

  • Perioada campaniei

    1 martie - 31 august 2020

    Orice achizitie efectuata inainte de 1 martie sau dupa 31 august 2020 nu va fi luata in considerare. 

  • Conditii de participare

    Pentru a putea beneficia de posibilitatea returnarii produsului in termen de 60 de zile de la data achizitiei, produsul trebuie pastrat in stare perfecta de functionare, fara urme de deteriorare, insotit de toate accesoriile lui, in cutia lui originala. De asemenea, trebuie pastrat bonul fiscal/factura fiscala in original.

  • Lista produse

    Verifica ce aspiratoare fac parte din aceasta campanie.

Mecanismul campaniei

  • Pasul 1

    Daca nu esti multumit de aspiratorul achizitionat, suna Call Center-ul Electrolux la 021 9913, de luni pana vineri, intre orele 08:00 - 20:00, si comunica-le optiunea de a returna produsul.

  • Pasul 2

    Trimite un email la contact@electrolux.ro cu urmatoarele informatii: nume, prenume, email, adresa completa, numar de telefon, codul aspiratorului, data achizitiei, contul IBAN cu numele bancii si motivul returnarii produsului.

    Important! Nu uita sa atasezi un scan sau o fotografie a bonului fiscal/facturii fiscale.

  • Pasul 3

    Call Center-ul Electrolux va valida sau invalida solicitarea de retur, in functie de datele furnizate in email. Produsele care nu fac obiectul campaniei sau care au fost achizitionate in afara perioadei campaniei nu vor fi acceptate pentru retur.

  • Pasul 4

    Daca cererea de retur este validata, in termen de 2 zile lucratoare, Call Center-ul Electrolux va transmite informatiile agentiei ESSA, care va contacta participantul pentru a stabili impreuna ziua, ora si locul de intalnire pentru predarea produsului insotit de bonul fiscal/factura fiscala.

  • Pasul 5

    La predarea produsului, agentia ESSA va intocmi un proces verbal de predare-primire in 2 exemplare. Produsul va fi acceptat de catre ESSA doar daca nu prezinta defecte sau urme de utilizare necorespunzatoare. In caz contrar, solicitarea de retur va fi invalidata, conform regulamentului.

  • Pasul 6

    Daca produsul este acceptat, in termen de 25 de zile lucratoare de la data intocmirii procesului de predare-primire, contravaloarea produsului inscrisa in bonul fiscal/factura fiscala va fi virata in contul bancar furnizat.

Foarte important! Restituirea contravalorii produsului achizitionat nu constituie o remediere a conformitatii produselor, nu constituie si nu echivaleaza cu obligatia Vanzatorului de asigurare a garantiei legale de conformitate a produsului, nu limiteaza drepturile de care consumatorul beneficiaza in mod legal din partea Vanzatorului produsului, in temeiul dispozitiilor legale de protectie a consumatorului, si nici nu echivaleaza cu indeplinirea unei alte obligatii legale de protectie a consumatorului, nu constituie o garantie comerciala - aceasta reprezinta un beneficiu de razgandire cu privire la achizitionarea produselor participante la campanie.

Performanta exceptionala*, zgomot redus la jumatate**

Pure Q9 a castigat premiul iF Design Award 2020 pentru design exceptional. Conceput special pentru curatenie fara efort, aspiratorul vertical Pure Q9 are o performanta exceptionala chiar si cu recipientul de praf plin*, iar zgomotul produs de unitatea de mana este redus la jumatate**.

*Masuratori efectuate cu un recipient de colectare a prafului plin cu praf DMT (test standard), conform IEC 5.1, 5.7 si 5.9 la treapta de putere maxima.

**Designul aspiratorului de mana reduce nivelul zgomotului generat la jumatate. Reducere de 3 dB (A) comparativ cu modele conventionale de aspiratoare de mana, cum ar fi ERGORAPIDO, masurata conform ISO 3743.

 

Afla mai mult