.

60 de zile banii inapoi

Cumpara in perioada 15 mai - 15 noiembrie 2019 un aspirator fara fir din campanie, iar daca in 60 de zile nu esti multumit de el, il luam inapoi si iti returnam banii.

Afla mai jos ce conditii trebuie sa indeplinesti si care este mecanismul campaniei.

Detalii campanie

  • Perioada campaniei

    15 mai - 15 noiembrie 2019

    Orice achizitie efectuata inainte de 15 mai sau dupa 15 noiembrie 2019 nu va fi luata in considerare. 

  • Conditii de participare

    Pentru a putea beneficia de posibilitatea returnarii produsului in termen de 60 de zile de la data achizitiei, produsul trebuie pastrat in stare perfecta de functionare, fara urme de deteriorare, insotit de toate accesoriile lui, in cutia lui originala. De asemenea, trebuie pastrat bonul fiscal/factura fiscala in original.

  • Lista produse

    Verifica ce aspiratoare fac parte din aceasta campanie: aspiratoare fara fir, aspiratoare de mana si aspiratoare de geamuri.

Mecanismul campaniei

  • Pasul 1

    Daca nu esti multumit de aspiratorul achizitionat, suna Call Center-ul Electrolux la 021 9913, de luni pana vineri, intre orele 08:00 - 20:00, si comunica-le optiunea de a returna produsul.

  • Pasul 2

    Trimite un email la contact@electrolux.ro cu urmatoarele informatii: nume, prenume, email, adresa completa, numar de telefon, codul aspiratorului, data achizitiei, contul IBAN cu numele bancii si motivul returnarii produsului.

    Nu uita sa atasezi un scan sau o fotografie a bonului fiscal/facturii fiscale.

  • Pasul 3

    Call Center-ul Electrolux va valida sau invalida solicitarea de retur, in functie de datele furnizate in email. Produsele care nu fac obiectul campaniei sau care au fost achizitionate in afara perioadei campaniei nu vor fi acceptate pentru retur.

  • Pasul 4

    Daca cererea de retur este validata, in maxim 2 zile lucratoare, Call Center-ul Electrolux va transmite informatiile agentiei ESSA, care va contacta participantul in maxim 2 zile lucratoare pentru a stabili impreuna ziua, ora si locul de intalnire pentru predarea produsului insotit de bonul fiscal/factura fiscala.

  • Pasul 5

    La predarea produsului, agentia ESSA va intocmi un proces verbal de predare-primire in 2 exemplare. Produsul va fi acceptat de catre ESSA doar daca nu prezinta defecte sau urme de utilizare necorespunzatoare. In caz contrar, solicitarea de retur va fi invalidata, conform regulamentului.

  • Pasul 6

    Daca produsul este acceptat, in termen de 25 de zile lucratoare de la data intocmirii procesului de predare-primire, contravaloarea produsului inscrisa in bonul fiscal/factura fiscala va fi virata in contul bancar furnizat.

Foarte important! Restituirea contravalorii produsului achizitionat nu constituie o remediere a conformitatii produselor, nu constituie si nu echivaleaza cu obligatia Vanzatorului de asigurare a garantiei legale de conformitate a produsului, nu limiteaza drepturile de care consumatorul beneficiaza in mod legal din partea Vanzatorului produsului, in temeiul dispozitiilor legale de protectie a consumatorului, si nici nu echivaleaza cu indeplinirea unei alte obligatii legale de protectie a consumatorului, nu constituie o garantie comerciala - aceasta reprezinta un beneficiu de razgandire cu privire la achizitionarea produselor participante la campanie.

Aspiratul reimaginat

Castigator al premiului iF Design Award pentru design exceptional si functionalitate remarcabila, Pure F9 este un aspirator fara fir si fara pereche. Prevazut cu functia Auto, acesta regleaza automat fluxul de aer la trecerea de pe suprafetele tari, precum parchetul sau gresia, pe suprafetele moi, precum covorul sau mocheta. Performanta comparabila cu un aspirator traditional.

Afla mai mult